1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1401220

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: Jag vet att han " pissade " i en trappuppgång men vad har han gjort på de andra tjänsteresorna då som du skrev om ?
När det gäller det här med att knyta till sig spelare till en förening så vet jag att alla agenter sätter ett så jävla högt pris på " sin " spelare på försäsongen och där kan de stora drakarna öppna sin plånbok och "lilla " TIK blir till övers.
Kanske är det så att TIK inväntar på någon back ?? Vad vet jag , men jag tror att så är fallet.
Att det finns pengar till en toppback beroende på vilken det är så finns det nog en plan för det också ....

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
TIK55: Jag syftade på den gången han blev omhändertagen ja. Något annat känner jag inte till.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer