Mysigt det är med folk utifrån som spekulerar, tokneggar och tror sig veta så mkt. Dock brukar jag inte vara så mycket bättre själv. Däremot kommer jag härifrån. Det är bara då man får kasta skit ;)
Skämt å sido! TIK berör. Är det inte det ena så är det det andra. Att folk engagerar sig är ju i mångt och mycket bara positivt, men ibland blir det för mkt helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skämt å sido! TIK berör. Är det inte det ena så är det det andra. Att folk engagerar sig är ju i mångt och mycket bara positivt, men ibland blir det för mkt helt enkelt.