orion: MoDo-Timrå 2-5 Det har jag bestämmt ! Därmed basta. ( c : Nu är dom taggad av motgången och kommer utkräva hemd på "stackars" MoDo. Förstår att DIF Förlorar . DIF bodde på samma hotell som jag. När vi käkade frukost satt DIF spelarna utspridda var ochy en för sig. De pratade inte med varandra, de var som främmlingar för varandra. Då har man lag sammanhållning .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DIF bodde på samma hotell som jag. När vi käkade frukost satt DIF spelarna utspridda var ochy en för sig. De pratade inte med varandra, de var som främmlingar för varandra. Då har man lag sammanhållning .