1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404746

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
bisterfinnen:

Utan Vampen vore det katastrof!!! Var tur att Gabbe lämnade så man var tvungen att ersätta. (Inget ont om Gabbe). Då hade väl inte Vampen varit här heller.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Taurus:

Men ni ledde med 4-2 inför sista. Det är fan inte nattsvart bara för att det gick helt åt pipan i sista idag...

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Taurus:

Oj, jag menade inte att ni skulle bänka eller kicka honom. Det vore jätteidiotiskt!

Men ni behöver krigarledare som inte är fixstjärnor, tror jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...