1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404797

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Själv tycker jag det är roligt med hockey.....NOT!


Vi kanske ska börja lobba för att stänga serien, eller utöka den som Mårts vill..??

Låter som en fantastisk idé....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
erathoo:

Ja varför inte, just nu är det vi och Färjestad som är stryklagen.
Fbk kommer garanterat klättra uppåt o då blir vi kvar längst ner i tabellen.

Inga andra lag verkar gilla förluster.

Pettersson-Wentzel kanske hade mått bäst att varit kvar i Timrå - Utbytt nu mot Brynäs efter 1-4.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...