Det blir knivigt, se bara på giffarna som radade upp segrarna, tror det var sju tre-poängare i rad och seglade upp topp-tre i serien. Ändå hade de endast 5-6 poäng ner till nedflyttningsplats.
Med det sagt så är det inte alls bra att hamna på efterkälken så här tidigt. Även om det kommer några segrar då och då så kommer vi ligga där nere i botten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det blir knivigt, se bara på giffarna som radade upp segrarna, tror det var sju tre-poängare i rad och seglade upp topp-tre i serien.
Ändå hade de endast 5-6 poäng ner till nedflyttningsplats.
Med det sagt så är det inte alls bra att hamna på efterkälken så här tidigt.
Även om det kommer några segrar då och då så kommer vi ligga där nere i botten.