1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1404960

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
A51: Tycker ändå Jonte o Vampola funkar rätt bra tillsammans...... byter man bara ut Friberg mot Pikkarainen som trycker dit puckarna emellanåt så har vi en rätt hygglig förstalina ändå

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
BlackBay: Tycker också det. Vad jag ville få fram var att vi har så oerhört dålig trupp. Man ska ha bättre spelare brevid vampola. Men nu har vi inga att tillgå. Åter igen, hur sjukt är det inte att två spelare i våran förstalina förra året spelade div 1 hockey?

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
BlackBay:
Jonte är inte bra....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer