1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1405288

Sv: Apropå nånting...
Är det någon som har noterat vårt fantastiska schema nu i veckan?

2011-09-27 19:00 Frölunda HC - Timrå IK
2011-09-29 19:00 Timrå IK - Linköpings HC
2011-10-01 18:30 Luleå HF - Timrå IK

Dagens negativa kommentar: "Tar vi poäng i någon av dom här matcherna så har vi tur"

Dagens positiva kommentar: "Tar vi poäng i någon av dom här matcherna så gör vi det bra".

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Känner mig inte direkt mer nervös inför Luleå och Linköing än vad jag gjorde emot SAIK och Växjö...


Gillade Brynäs inledning av denna säsong, många TIKARE hade gått bananas med denna inledning och hävdat konsperation.

Färjestads BK - Brynäs IF
Brynäs IF - Frölunda Indians
Brynäs IF - HV71 3-1
Linköpings HC - Brynäs IF


De på papperet "Big Four" Stora ekonomiska muskler och oftas bra resultat förutom FHC men iår är dom riktigt heta, så inte fan hade jag valt Brynäs 4:a första matcher inte....Dom har gjort det bra.

Sv: Apropå nånting...
Olle: fast de är ju såna där matcher som brukar vinnas . av nån märklig anledning

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer