Frölunda var det bästa lag Timrå mött på hemmaplan i år så det är bara att gratulera dem till segern. En seger de fick mycket tack vare bra försvarsspel, bra box play och jonas johnsson. Timrå hade dock kunnat vinna om tillfälligheterna varit på våran sida. Första perioden var katastrof ur Timrå synpunkt men i andra perioden spelade Tik bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En seger de fick mycket tack vare bra försvarsspel, bra box play och jonas johnsson. Timrå hade dock kunnat vinna om tillfälligheterna varit på våran sida. Första perioden var katastrof ur Timrå synpunkt men i andra perioden spelade Tik bra.