Dunc: Även Kolan kunde avgöra matcher förra säsongen, till vår fördel.
Murran har visat sig vara jäkligt loj ibland och kan visa dålig moral. Men om han nu är påväg att visa andra sidor hos sig själv så kan jag nästan lova att ingen annan är gladare än Olle själv över det!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Murran har visat sig vara jäkligt loj ibland och kan visa dålig moral. Men om han nu är påväg att visa andra sidor hos sig själv så kan jag nästan lova att ingen annan är gladare än Olle själv över det!!
Redigerad kommentar