spud: Haha. Passa på och dryga dig nu. Vi vet båda att du snart kommer sitta där tyst igen, knirkandes tänder och med svetten från din koppärriga panna droppandes över ditt tangentbord.
Blir det fontän ikväll, draperad med din ur garderoben framtagna 'Heart of Hockey!!!1'-flagga?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blir det fontän ikväll, draperad med din ur garderoben framtagna 'Heart of Hockey!!!1'-flagga?