1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410275

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Kattgubben: Det finns säkert statistik på det men min känsla är att the cube har varit ganska bra på att ta utvisningar mot HV71 i våra matcher. Men den känslan är säkert felande.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Inget livebloggande av Jimmy ikväll ?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Olle: Ska testa ett nytt grepp under matchen: Sippa rödtjut.

Får vi se hur det funkar.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Olle: På den här sajten borde det finnas mycket för dig att grotta ner dig i.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Jag hörde att Kolan är portad på kasinot i Sundsvall. Han satte visst i sig alla pokerchipsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer