Jockz: Innan match hade man knappast varit förvånad om man fått veta att det skulle vara 2-0 en bit in på tredje. Men så jävla mediokra som HV varit idag så hade vi kunnat vinna en sån här match om vi bara varit lite tända.
Tyvärr, matchar vi HV:s mediokerhet jämt i två perrar och sen står vi snällt kvar på perrongen och vinkar när de börjar att spela hockey. Det kommer att bli en lång säsong detta och man börjar redan bli van med skit..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr, matchar vi HV:s mediokerhet jämt i två perrar och sen står vi snällt kvar på perrongen och vinkar när de börjar att spela hockey. Det kommer att bli en lång säsong detta och man börjar redan bli van med skit..