RocknRolf2: Det är väl helt enkelt så att nu måste TIK inhandla ett par backar, oavsett om vi har pengar eller inte. De får väl trolla fram pengar isf.
Släpper vi in ett mål, ja då kan det tydligen ramla in hur många som helst. Det är riktigt tråkigt att se.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
RocknRolf2: Det är väl helt enkelt så att nu måste TIK inhandla ett par backar, oavsett om vi har pengar eller inte. De får väl trolla fram pengar isf.
Släpper vi in ett mål, ja då kan det tydligen ramla in hur många som helst. Det är riktigt tråkigt att se.