RocknRolf2: Säger inget om det. Men det räcker med det här snacket om att Linkan är en usel sportchef nu. Ja, han är inte bra. Vi vet det nu. Sedan ska vi också komma ihåg att vi inte är utspelade i den här matchen. Det var nu i slutet som det föll. Ett mål i baken sent i matchen är förödande för ett lag med trötta spelare (backar).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, han är inte bra. Vi vet det nu.
Sedan ska vi också komma ihåg att vi inte är utspelade i den här matchen. Det var nu i slutet som det föll.
Ett mål i baken sent i matchen är förödande för ett lag med trötta spelare (backar).