Raggaren Putte: En dussinlirare till är ju precis vad vi skulle behöva just nu. Vi skulle behöva Corso, inte en kille som älskar att skjuta målvakter i magen.
Anonymous: Egentligen så skiter jag i om vi har Sundh eller inte i laget, men han kan inte vara särskilt dyr och fyllde sin funktion hyfsat hos oss.
Men skitsamma, vi behöver backar först och främst och inget annat. Med bättre backar skulle vi även få ett bättre anfallsspel. Men förstebacken ska ju komma snart så det känns ju i alla fall tryggt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer