Inlägg: 1410851
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
erathoo: Någon gång snart måste någon back göra mål. Vet inte hur många öppna lägen mitt i banan som har bränts nu. Nästan alltid går skotten en bra bit utanför.
Räknade till 5 bra lägen där alla skott gick utanför....sen i tredje blir det som det blir.
Lite kul att de orkade försöka på slutet iallafall och att Vampen fick måla - vad hände med Pikken?