1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411179

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Jag är en av dem som står något åt det negativa hållet i fallet Pikka. Men ändå vill jag så klart att han ska vara med varje match eftersom det kan ju gå. Men det är ju just det. Att det KAN gå som är problemet. Han måste vara bra och göra nytta match efter match och inte var fjärde. Pärssinen är en annan, även om han kan ursäktas lite efter sina 17 diskbråck. En osynlig Pärra får inte TIK att klättra och det håller inte att ha en glidandes Pikk med dålig inställning. Jag tror de flesta är klart besvikna på 63:an. Visar han att han vill i morgon?

Men allt är inte svart. Murley är en spelare som vuxit ganska så rejält i mina ögon denna säsong. Han är giftig.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer