Hej och tack för alla lärorika inlägg som skrivits här på sidan, jag har själv haft mycket nytta av dom och sparat åtskilliga mongoinlägg på min dator.
Jag känner mig, liksom många av oss mycket osäker inför den stundande vintern och skulle vara ytterst tacksam för en grundkurs i halkkörning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag känner mig, liksom många av oss mycket osäker inför den stundande vintern och skulle vara ytterst tacksam för en grundkurs i halkkörning.
Tack på förhand!
"Feten med Zambonin"