pefr: När man inte trodde att vårt PP kunde bli sämre så sänker man ribban och låter brynäs bp anfalla två gånger.
Där sänkte iaf torp en oäkting, synd att han slänger bort klubban för brynäsaren sen. Jahapp om vi då summerar vilka utvisningar vi tagit i första så är det en hakning i offensiv zon, en puck out och en misconduct. Skulle vi ta "bra" utvisningar eller hur var det du sa perra?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Där sänkte iaf torp en oäkting, synd att han slänger bort klubban för brynäsaren sen. Jahapp om vi då summerar vilka utvisningar vi tagit i första så är det en hakning i offensiv zon, en puck out och en misconduct. Skulle vi ta "bra" utvisningar eller hur var det du sa perra?