Rooster23: Det kan det vara värt för att för en gångs skull få säga sanningen om de fridlysta.
Annars tycker jag faktiskt att Murley förstärker den där situationen i slutet ganska ordentligt. Däremot utvisningen på Torp är ju ren parodi. Domarjävlarna har uppenbart helt missat varför han har Brynäsarens klubba i handen i det första läget. Jävla sopor.
Dock är vi sämre än Brynäs i matchen och det håller inte att bränna frilägen så här. Hoppas att ilskan kan omvandlas till något bra nu för laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars tycker jag faktiskt att Murley förstärker den där situationen i slutet ganska ordentligt. Däremot utvisningen på Torp är ju ren parodi. Domarjävlarna har uppenbart helt missat varför han har Brynäsarens klubba i handen i det första läget. Jävla sopor.
Dock är vi sämre än Brynäs i matchen och det håller inte att bränna frilägen så här. Hoppas att ilskan kan omvandlas till något bra nu för laget.