pefr: Jag säger inte att jag själv inte kompenserat ibland men det blir ju alltid fel för felen de gjorde i första perioden har ju verkligen förstört matchen.
Kompensation i det här läget blir ju bara superpinsamt, framför allt om det händer sista sju minuterna i en redan avgjord match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kompensation i det här läget blir ju bara superpinsamt, framför allt om det händer sista sju minuterna i en redan avgjord match.