pefr: Ja du ser!! Nej, jag ska sluta retas och vara otrevlig. Sorry!!
Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!
Lycka till i fortsättningen.