Olle: Håller verkligen med. Den där jävla ramsan är smått parodisk. Speciellt när man börjar sjunga den vid oavgjort i vissa matcher nån gång i andra perioden.
Dessutom går det inte att identifiera sig med ramsan längre. Under vissa år under Kentas tid stämde den, men nu ger laget verkligen upp ibland så man ska vara hyfsat retarderad för att kunna stå bakom det där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dessutom går det inte att identifiera sig med ramsan längre. Under vissa år under Kentas tid stämde den, men nu ger laget verkligen upp ibland så man ska vara hyfsat retarderad för att kunna stå bakom det där.