zaccodog: Växjö har ett grundspel en bra målvakt och deras icke eu platser är fyllda av riktigt bra spelare . Vi har inget grundspel . Halv kassa målvakter och superdupermurley
Kollade faktiskt på period två och tre på O´Learys i en mellanstor svensk stad nära mig. Som en neutral. Bara för att få sig en liten glimt. Det såg förjävligt ut. Hur håglöst som helst. Timrå IK är ett klockrent kvalserielag denna säsong. Väl där kan vad som helst hända. Ser ju om möjligt ännu värre ut för Sundsvall. Ödesmatch mot Borås kommande fredag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer