Kerstin_k: Han har säkert blivit fukkad hårt. Men tyvärr är det bara droppen av flera års misskötsel av klubben som även drabbar honom.
Att Linkan blir fukkad är ju mer eller mindre klart per definition. Han sitter på sin post blott för att han är praktisk ur en toppstyrd lednings synvinkel. Han vet att han är borta i samma stund som han skulle gå utanför den inhägnad han är satt att verka inom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att Linkan blir fukkad är ju mer eller mindre klart per definition. Han sitter på sin post blott för att han är praktisk ur en toppstyrd lednings synvinkel. Han vet att han är borta i samma stund som han skulle gå utanför den inhägnad han är satt att verka inom.