Olle: En GM kanske är vad vi behöver då. Och han ska ju vara tät uppöver öronen och helst ha några hundratusen NHL-matcher i bagaget. Då får man ju den där lagbyggarkänslan som få andra i världen ens har en susning om.
Ska vi nu ha en spelare, vilket vi behöver, så inte f-n ska vi ha några fler med sån satans homofobi, som dagens spelare har, En spelare eller två som törs trycka hårt och brutalt mot planket och inte springa i cirklar runt och vara brydd att han inte får till det, nä hårt och brutalt utan förvarning och med eller utan klubba, och inte bete sig som en j-la flicka på isen...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...