Smokey: Felet med dagens unga supportrar är....De har inte lärt sig traditionen...
Att som Timrå supporter skall valium sprit och tyskt lantvin ingå i kostcirkel, och leva med ständig ångest och självmordstankar, fan fatta livstilen då....Blir varge trepoängare ett upplevelse av den värsta erotiska upplevelse man upplevt, en stunds stilla onnani, med valium i ena handen, och en dunk hemkört i den anndra....LIVET ÄR UNDERBART!!!!!...Då det levs rätt;)))))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer