1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1412752

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
U137: Det var lika lite tur när vi vann mot LHC/Luleå som det har varit oflyt att vi torskat resten. Vi behöver inte tur för att vinna mot FBK, däremot behöver vi en gedigen arbetsinsats och noggrant spel.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: Ska sanningen fram så var LHC väldigt bleka den matchen . Luleå matchen gav däremot mersmak . Jag tror de krävs både medstuts och hårt jobb i morgon

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: Hoppas du har rätt. Tur och otur brukar jämna ut sig i det långa loppet. Jag vet att Timrå fick bra kritik framförallt efter Luleå-matchen , mycket p.g.a. det hårda jobbet och effektiviteten. Men har inte lyckats upprepa det som det verkar, i varje fall inte effektiviteten. Eller är det otur att det blev som det blev efter två raka segrar ?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...