1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413389

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
RocknRolf2: Hagos var ändå en värvning som kändes bra på förhand med tanke på hans spel i SAIK. Men likväl är han också en av lagets största floppar i likhet med Pikkarainen och Pärssinen.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Frella: Tant hagos vilken sopa !Pärrssinen kan bänkas för evigt livrädd i närspelet hänger inte med alls.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13

Frella: Det är mycket man saknar i dagens (säsongens) TIK, men det var ju mycket snack om att Timrå skulle vara riktigt skridskostarka denna säsong iaf. Frågan är väl när de ska börja visa det då ?

Det skulle ju kanske vara början till något...


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Frella: Ja stjärnglansen har slocknat. Eller är det Perras coachning som gör dem dåliga?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...