1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413530

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Wayne Gresky: Det såg ju inte alls bra ut för pelle, det där är förmodligen en hjärnskakning av den mer allvarliga sorten. Så skadeaspekten som fattades i ert fall från igår finns ju här, sen beror det väl på hur DN bedömer uppsåtet.

Från min grusiga skärm såg det iaf fruktansvärt fult och respektlöst ut. Eller ja du har ju ett bättre ord där, "onödigt"...som fan.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: Grattis till seger och jag beklagar det fula påhoppet. HH borde gjort det på CZ istället

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...