Herminator: Kul med straffvinst och på lördag är det ÄNTLIGEN Timrå på Canal+sport 1 om jag fattat rätt. Blev övertalad av en säljare att teckna Lilla sportpaketet för dom skulle satsa på elitserien i år....säkert men inte i lilla paketet i alla fall och helst inte på favoritlaget från klykcountry...up yours Kramer!! Och Canal+ sport 2 ...va fan är det för jävla mög...just nu Shanghaj Rolex tournament i tennis med 300 pers på läktare som ser ut att rymma 50000...herregud!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Blev övertalad av en säljare att teckna Lilla sportpaketet för dom skulle satsa på elitserien i år....säkert men inte i lilla paketet i alla fall och helst inte på favoritlaget från klykcountry...up yours Kramer!!
Och Canal+ sport 2 ...va fan är det för jävla mög...just nu Shanghaj Rolex tournament i tennis med 300 pers på läktare som ser ut att rymma 50000...herregud!!