Johnny Bravo: Missade vad han sa, jag ska kika på det. Men det är väl inte något ovanligt direkt, han hetsar ju bara upp sig då det är Luleå eller SAIK som råkar illa ut.
Det som är bra i det här fallet är väl att straffet förmodligen kommer att bli så högt att experterna MÅSTE debattera det hela. Eller så blir det på samma sätt som du säger, straffet blir lågt eftersom det bara är en timråit som råkar illa ut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det som är bra i det här fallet är väl att straffet förmodligen kommer att bli så högt att experterna MÅSTE debattera det hela. Eller så blir det på samma sätt som du säger, straffet blir lågt eftersom det bara är en timråit som råkar illa ut.
Redigerad kommentar