Olle: Just idag tycker jag man bänkade fel finne dock då Pikkarainen ändå var framme och bökade framför mål ett antal ggr medan Pärssinen mest åkte runt och hängde på klubban. Men frågan är väl hur länge klubben och Pikkarainen själv är nöjda med situationen att han bänkas var och varannan match. Han lär väl vara den i laget som lyfter högst lön efter Vampola.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...