1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413581

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Mina damer och herrar. Denna serie lunk fram till kvalserien är oändlig.

Dagens 2 poäng var de sorgligaste 2 poäng jag sett. Inte ett uns av spelglädje, inte ett uns av taktik, det var tamefan riktigt uselt.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Kostiainen: Själv tar jag gärna ett antal till sådana här sorgliga historier om det renderar i nya poäng. Det här var två löjligt jävla kukviktiga pinnar. Ett mål i baken! Det tar vi med oss. Resten glömmer vi fort som fan.

Och just ja, Pikken. Dags för Kent-Linkan att jobba lite nu. Det är ren kapitalförstörning att låta honom glida runt. Löjligt!
Obegripligt att Murran får ta mer skit härinne.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Kostiainen: Vi får glädjas åt det lilla.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...