Wennerholm briljerar med sina kunskaper: "Trots att Timrå bevisligen är elitseriens sämsta lag så här långt - och sannerligen inte bevisade motsatsen i den här matchen - hände det ingenting." Motfrågan till Wennerholm: "....bevisligen är elitseriens sämsta lag"? Vilket lag ligger "bevisligen" sist i serien?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Trots att Timrå bevisligen är elitseriens sämsta lag så här långt - och sannerligen inte bevisade motsatsen i den här matchen - hände det ingenting."
Motfrågan till Wennerholm: "....bevisligen är elitseriens sämsta lag"? Vilket lag ligger "bevisligen" sist i serien?