1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 141391

Sv: Dagens domare
mike66: Ja,vi har haft otur med målkameran...i Brynäsmatchen så gjorde Niklas Anger mål i power-play och användes målkameran...Jag tycker att domarna är fega när de inte dömmer utvisning när målvakten medvetet flyttar sin målbur....under min tid som aktiv domare så dömde jag ALLTID utvisning för avsiktligt flyttad målbur.....man blev bara förbannad när man såg att Crippe hade nätat mot Lulä och att Henriksson medvetet hade flyttat sin kasse,men domarna är väl för fega helt enkelt.....synd att det bara blir vi som blir drabbade..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.