1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 141404

Sv: Dagens domare
mike66:
Om jag uppfattat dig rätt så måste jag säga att du är ute och cyklar lite grann här.
Målkameran skall endast användas för att avgöra om pucken varit inne eller inte, ngt annat vore orimligt.
Om buren flyttats avsiktiligt eller inte i momentet innan måste vara en sak för domaren att avgöra, annars skulle det få orimliga konsekvenser.
Domaren dömer, punkt slut. Att domarna inte alltid dömer som man själv vill är väl ngt man får acceptera.
Grattis till första vinsten i kaffebryggaren förresten.
Enligt uppgifter lyckades ett lag i toppform med uppbådande av de sista krafterna betvinga ett lag i spillror och utan självförtroende.
Nästa gång höjer vi oss ngn procent och då skall ni inte komma lika billigt undan.... ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.