1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414578

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle:

Du och jag håller på det demokratiska härinne i alla fall. Bra så långt.

Jag älskar Giffarna och marknadsför gärna deras matcher i alla tänkbara forum. Framförde samma önskan om medverkan på måndag under IFSH-matchen i går.

Jag måste följa min övertygelse. Att bara hålla på lag från staden Sundsvall. Jag hatar inte Timrå för det. Men jag har aldrig bott där. Sundsvall Hockey passar mig bäst på det mentala planet dessutom.

: )

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Vi har ju haft våra finnfemmor och gudarna ska veta att både en och annan import dominerat es poängliga! Men allvarligt talat.... Vafan är Växjö för något monstruöst missfoster? Inte en svensk i målprotokollet efter 12 omgångar?? ALLVARLIGT TALAT???

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
DJ Hemp: Jag lovar att se ett minimum av 5 GIF-matcher per år när jag flyttat till Sundsvall om du lovar att inte försöka värva folk här direkt efter en svidande förlust mot länskonkurrenterna ;)

Jag vill dock ha en klausul i det kontraktet som säger att jag har rätt att bryta samarbetet om fotbollen får mig att somna men då spenderar jag dom pengarna på casinot istället. Deal?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer