1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414579

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
DJ Hemp: Jag lovar att se ett minimum av 5 GIF-matcher per år när jag flyttat till Sundsvall om du lovar att inte försöka värva folk här direkt efter en svidande förlust mot länskonkurrenterna ;)

Jag vill dock ha en klausul i det kontraktet som säger att jag har rätt att bryta samarbetet om fotbollen får mig att somna men då spenderar jag dom pengarna på casinot istället. Deal?

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle:

Beroende på seriestatus eller? Jag har fan inte tagit ut något GIF i allsvenskan ska väl sägas. Kan lika gärna bli Superettan all over again. Fem minimum ändå eller?

Casinot är inget att ha vad spelning anbelangar. Lägg pengarna på maten där i stället. Har aldrig blivit besviken på den. Och hur ska en annan veta hur lätt du tenderar att somna under en fotbollsmatch egentligen? : )

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer