1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1417754

Sv: Det är dags att agera
hubbenorlen: Stor skillnad på att vara negativ och realist . Att timrå ska börja rada upp långa vinst serier samtidigt som två lag ska krascha ihop känns inte vidare realistiskt . Men pucken är platt och allt kan hända .

Svarskommentarer

Sv: Det är dags att agera
Det är stor risk att man hamnar i kvalserien när man
ligger sist så pass långt in i serien. Som Brynäsare
har man ju bitter erfarenhet av det.

Men det finns undantag.

Ni själva låg sist efter 22 omgångar säsongen 09/10.
Då lyckades ni till och med ta er till slutspel.

Förra säsongen låg AIK sist efter 14 omgångar.
För dem gick det rätt bra sen.

Sv: Det är dags att agera
superfalle: Jag tycker inte att det är så stor skillnad i det här fallet. Hur många trodde till exempel att vi skulle klara ingenmansland i fjol? Eller slutspel året innan?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer