Olle: Det är ju ett problem som vi levt med ett tag. Undermåliga målvakter alltså.
Vi får gå tillbaka till Lindbäcks dagar för att hitta en matchvinnarmålvakt. Och då var han bara det efter jul också. Före jul dribblades det mellan honom och Åke.
Innan det var det ju Backlund. Och där hade vi, trots allt, en ganska stabil förstemålis, trots att han fick mycket skit då så känns han som en trygg, i förhållande till vad vi mönstrat under senare år, sista utpost.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får gå tillbaka till Lindbäcks dagar för att hitta en matchvinnarmålvakt. Och då var han bara det efter jul också. Före jul dribblades det mellan honom och Åke.
Innan det var det ju Backlund. Och där hade vi, trots allt, en ganska stabil förstemålis, trots att han fick mycket skit då så känns han som en trygg, i förhållande till vad vi mönstrat under senare år, sista utpost.