1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419135

Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Berglund: Tror på bra spel av TIK första tio där vi pressar på riktigt bra och radar upp chanser men får bara 1-0 eller 1-1 inför andra perioden, i andra kommer AIK göra minst två mål och vi kommer ligga inder med typ 1-3 eller 2-4, i tredje stänger AIK igen matchen och vi kommer inte till några heta chanser förns sista 3min där vi börjar pressa på ganska bra men vi får inte in den AIK sätter i öppen kassa eller i PP efter att vi dragit på oss en utv när vi jagar mål som vanligt.

Seså, där har vi dagens amcth, nu kan ni spara er tid att kika.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Jag är sådär löjligt övertygad om att Timrå vinner ikväll. Sjukt nog, får man tillstå. Och jävligt dumt, eftersom det inte finns något som gör så ont som att bevittna ett platt fall med den här känslan i kroppen.

Men, va faen. Nu får det vara nog. Torskar är för losers.
Upp på tå - Timrå !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer