Kattgubben: Det är årets TIK, inte ens roligt längre för vi kan spela skit bra och kämpa för mål medans motståndarna gör 3PP mål utan att vara bra.
Precis som det känns nu så kändes det förut när vi mötte HV och dom var kungar i PP, vi var lika bra om inte bättre i 5 mot 5 men tappa alltid massa mål i BP, saken är den att NU känns alla som dåtidens HV. vi tappar in BP mål HRLA TIDEN.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis som det känns nu så kändes det förut när vi mötte HV och dom var kungar i PP, vi var lika bra om inte bättre i 5 mot 5 men tappa alltid massa mål i BP, saken är den att NU känns alla som dåtidens HV. vi tappar in BP mål HRLA TIDEN.