Nu är det fan slutlekt, ta ditt förbannade ansvar och den sista heder du har i din kropp och AVGÅ, SNÄLLA BARA AVGÅ, LÄMNA DETTA ÅT NÅGON SOM KAN, AVGÅ AVGÅ AVGÅ AVGÅ!!!!!
HUR GICK DET MED DEN UTLOVADE BACKEN DÅ, "tror han är här till premiären"
AVGÅ!
**Okej, jag klarde inte av att skirva mer vettigt till Linkan** men skickade skiten iaf, får skriva ett låångt inlägg en annan gång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu är det fan slutlekt, ta ditt förbannade ansvar och den sista heder du har i din kropp och AVGÅ, SNÄLLA BARA AVGÅ, LÄMNA DETTA ÅT NÅGON SOM KAN, AVGÅ AVGÅ AVGÅ AVGÅ!!!!!
HUR GICK DET MED DEN UTLOVADE BACKEN DÅ, "tror han är här till premiären"
AVGÅ!
**Okej, jag klarde inte av att skirva mer vettigt till Linkan** men skickade skiten iaf, får skriva ett låångt inlägg en annan gång.