Så, det är bara en jävla tur att botten iår har sämre än ifjol tänk er fjolårets botten efter 16 omg och med tik där sist med 13P. Då hade det varit ÄNNU värre än vad det är nu, men fan skrämmande, 24P ifjol och det höll på att gå åt helvete, hur fan ska vi ens nå 50P iår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
efter 16omg ifjol hade laget i botten dessa poäng, FHC hade då -18 i målskillnad vi har idag -17.
9 - 22p (sluspel) -9
10 - 20p (Kval) -4
11 - 19p (kval) -4
12 - 16p FHC (ingemansland) -18
iår efter 16 omg har TIK 13 P och i bottens er det ut såhär
9 - 20p AIK +2
1o - 19p DIF -7
11 - 17p MoDo -10
12 - 13p Timrå -17
Så, det är bara en jävla tur att botten iår har sämre än ifjol tänk er fjolårets botten efter 16 omg och med tik där sist med 13P. Då hade det varit ÄNNU värre än vad det är nu, men fan skrämmande, 24P ifjol och det höll på att gå åt helvete, hur fan ska vi ens nå 50P iår.
Redigerad kommentar