erathoo: Det är inte så svårt att inse betydelsen av de två kommande matcherna. Vinner vi båda är chanserna ganska goda att vi nosar på en slutspelsplats. Vi har i vart fall ha passerat Modo och Djurgården och förmodligen också AIK. Skulle vi förlora båda däremot...då är uppförsbacken väääldigt brant.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inte så svårt att inse betydelsen av de två kommande matcherna. Vinner vi båda är chanserna ganska goda att vi nosar på en slutspelsplats. Vi har i vart fall ha passerat Modo och Djurgården och förmodligen också AIK. Skulle vi förlora båda däremot...då är uppförsbacken väääldigt brant.