1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1421357

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: torsk ikväll och kanske perra försvinner?

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Jag hade, tyvärr måste jag säga, tagit en förlustmatch mot Frölunda. Då hade Perra-Clabbe varit borta redan nu, det vågar jag nästan sätta en slant på.
När vi nu vann över serieledarna så vaggades man från föreningens sida in i någon falsk trygghet att det här kanske går ändå. Perra-Clabbe fick fortsätta, och antagligen var det så att eventuella nyförvärv inte kändes så panikartat.

Mitt största orosmoln är dock tränarna. De fixar inte det här. De spelar ju för fan spelare som är så iskall för stunden som igentligen skulle bänkas. Ser man inte det så ska man heller inte träna laget.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Det är väl det enda positiva med ett förlust res. att perra-classe försvinner

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer