fredriko74: Framförallt när det inte heller är serielunk utan innan en extremt viktig 6-poängsmatch mot värsta bottenkollegan och lokalkonkurrenten. Det är jävligt oprofessionellt hur man än ser på saken.
Med detta inte sagt att vi vunnit matchen om spelarna avstått krogen, men de borde fan fatta att de har ett ansvar mot klubben. Men med tanke på den nonchalans som vissa visar på planen så är det knappast att förvåna att man ligger på samma ansvarsnivå även utanför den.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med detta inte sagt att vi vunnit matchen om spelarna avstått krogen, men de borde fan fatta att de har ett ansvar mot klubben. Men med tanke på den nonchalans som vissa visar på planen så är det knappast att förvåna att man ligger på samma ansvarsnivå även utanför den.