ÖstrandsNisse: Blir de allsvenskan så är det synd att det inte finns så många 08-lag. Förr kunde man åka på Huddinge, RA-73, Väsby, Lidingö med flera. Nu blir det SSK och eventuellt VSK o Almtuna. Hoppas bara inte ekonomin är så dålig som en del här befarar för då är det väl mer eller mindre konken som gäller om vi åker ur. Ber känsliga läsare om ursäkt för att jag går händelserna en aning i förväg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ödmjukast